04 August 2016

فواصل البوكيمون للمنظم

ازيكم يا حلويين، اخيرا رجعت من الاجازه و الحمد لله كانت اجازه حلوه في فترة الاجازه نزلت بقى لعبه Pokemon go و ما ادراك ما لعبه بوكيمون بالنسبه ليا.

بدأ بقى الهوس ، ايوه انا مهوسه باللعبه و بأي حاجه ليها علاقه بالبوكيمون وعشان كده كل حاجه في البلانر بتاعي بقت بقدرة قادر بوكيمون ( فواصل ، مشابك ورق ، ستيكرز ).

انا كنت نشرت قبل كده مجموعه ستيكرز البوكيمون ، النهرده بقى حشارك معكم فواصل المنظم بطابع البوكيمون و دي كنت حطتها على الانستجرام من كام يوم Dodo_charms .


عشان اعمل الفواصل اخترت مجموعه من الخلفيات لصور بوكيمونات انا بحبها ( ايوه انا بحب البوكيمونات كلها بس ليا انواع مفضله ) و اخترت مجموعه صور منفصله للبوكيمونات و عكستهم بعد كده قصيتهم و جمعتهم مع بعض عشان يبقى شكلهم كده.


و ده شكلهم من فوق .


و الحمد لله انا كنت لسه شاريه جهاز تغليف فاستخدمته في تغليف الفواصل بعد قصها ، لكن ممكن جدا يستخدمو من غير تغليف او باستخدام الجلاد الخاص بالمدارس زي ما تحب .

بالنسبه لمسطرة بيكاتشو لو عايزه تعرفي ازاي عملتها سيبى تعليق تحت و حكون سعيده بمشاركتها معاكم.

اما بقى مشبك ورق بيكاتشو فده عملته بنفس الطريقة المشروحه في التدوينه دي :افكار لتزيين المنظم (paper clips - sticky notes)

ممكن كمان تشوفي تدوينه فواصل مولانج لشرح اكتر لطريقه عمل الفواصل فواصل للمنظم

و دلوقتي اللينك بتاع فواصل البوكيمون Pokemon planner dividers

معلش حاجه اخيره الفواصل دي متزبطه على مقاس A6 او بيرسونال لو حابه تستخدميها لمقاس تاني كل المطلوب بس تزبيط مقاس الصور و طريقه التزبيط مشروحه في تدوينه فواصل مولانج.

يا رب تعجبك الفواصل و متنسيش تشتركي في نشرة الايميل بتاعتي.



No comments:

Post a Comment